Nieuws
Nieuws
-
Barry de Groot en Alexander Minnaert benoemd als lid NJi Erkenningscommissie Interventies
-
Het klimaatangstkompas: hoe moeten we omgaan met zorgen over het klimaat?
-
Vier Aletta Jacobs-hoogleraren benoemd bij de Faculteit Gedrags- en Maatschappij Wetenschappen
-
De angst om te eten
-
Steffie van der Steen ontvangt NWO-XS subsidie voor onderzoek naar inzet robothond bij logopediebehandeling
-
RUG-onderzoekers brengen WODC-rapport uit over maatschappelijk draagvlak afschaffing legitieme portie
-
Kirsten van den Bosch ontvangt NWO-XS subsidie voor onderzoek naar auditieve illusies en mentale gezondheid
-
Hebben ouders invloed op de roze of grijze bril van hun kinderen?
-
Anke de Boer benoemd tot bijzonder hoogleraar gespecialiseerd en inclusief onderwijs
-
Laura Baams ontvangt VIDI-subsidie voor onderzoek naar LHBTQ+ adolescenten
-
Hoe kan een 'digital twin' ons helpen beter te leren?
-
Oratie Anna Lichtwarck-Aschoff: “Meer maatwerk nodig in de jeugdzorg”
-
Hoe kunnen we de ervaringen van mensen met aandachtstoornissen in kaart brengen?
-
Hoe kunnen leerlingen zich beter inleven in historische perspectieven?
-
Psychiatrische assistentiehond vaak onbereikbaar voor jongeren
-
Nieuwe bezetting Wetenschapswinkel Onderwijs
-
Workshop: Decision-making in child protection and foster care
-
Traumasensitief onderwijs cruciaal voor jonge vluchtelingkinderen
-
Steeds weer de verkeerde
-
ZonMW Consortium Grant voor onderzoek naar suïcidepreventie
-
Mensen met psychose vaak slachtoffer van geweld
-
Segregatie op de werkvloer groeit: Topverdieners werken steeds meer samen
-
Nieuwe decaan GMW Casper Albers: “Ik bijt me graag vast in ingewikkelde problemen”
-
Helpt een interactieve toestemmingsprocedure deelnemers beter te informeren?
-
Hoe gebruiken wetenschappers statistiek om conclusies te trekken?
-
Hoe maken jongeren keuzes in het onderwijs?
-
12 miljoen euro voor onderzoek naar impact groene waterstof
-
12 miljoen euro voor onderzoek naar impact groene waterstof
-
Hoe kunnen we leer- en ontwikkelingsproblemen bij kinderen beter begrijpen?
-
Video: Maak kennis met het expertisecentrum Interacties in de Diverse Klas
-
De historische wortels van ons onderwijssysteem
-
'Vergeet belangen kinderen niet'
-
30 miljoen euro voor onderzoek naar sociale cohesie
-
Casper Albers benoemd als nieuwe decaan van de faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen