Over ons Praktische zaken Branding & Visual Identity RUG-profiel en huisstijl Visueel profiel Schools for Science & Society

Toepassingen modulair illustratiesysteem

De stramienen zijn bruikbaar voor de opmaak van diverse communicatiemiddelen zoals flyers, posters, handouts, beeldschermafbeeldingen, etc.

Daarnaast zijn voor een aantal communicatiekanalen visuals of stramienen gemaakt die passen bij de specifieke richtlijnen van dat communicatiekanaal.

Visuals voor de website (in .jpg)

Aletta Jacobs School of public health

Jantina Tammes School of Digital Society, Technology and AI

Rudolf Agricola School for Sustainable Development

Wubbo Ockels School of Energy and Climate

Voorbeeld Visual
Voorbeeld visual

Stramien en voorbeelden Sociale Media

Voor LinkedIn, Facebook en X kan het stramien van de beeldschermafbeelding worden gebruikt.

Stramien en voorbeelden Sociale Media

Voor Instagram is een aangepast stramien beschikbaar.

Het blauwe vierkant geeft de linkermarge aan en is 5% van de breedte. Dat zijn 54 pixels bij een afbeelding van 1080 x 1080 pixels.

Stramien Instagram
Voorbeeld Instagram

Voorbeelden Roll Up Banner

Stramienen Google Slides

Voor presentaties komen er Google Slides-sjablonen beschikbaar.

Intro en outro voor een video

Met een video-intro en -outro in de visuele stijl is de school-afzender gelijk herkenbaar. De bestanden zijn op te vragen bij de communicatiemedewerkers van de schools.

Laatst gewijzigd:29 mei 2024 12:19