Over ons Praktische zaken Branding & Visual Identity RUG-profiel en huisstijl Visueel profiel Schools for Science & Society

Naamsvermelding schools in communicatie

Mogelijkheden naamsvermelding school(s)

In alle communicatie wordt gebruik gemaakt van het RUG-logo. Er zijn drie manieren om de naam van de school zichtbaar te maken:

1. Met een 'tweede merkvermelding', een extra slash achter het corporate logo met de naam van de school. De logobestanden met deze tweede merkvermeldingen zijn beschikbaar via de logobank.
Voor de toepassing van alle logo's gelden de standaard RUG-regels.

Rudolf agricola school for sustainable development rug logo
corporate logo en de verkorte naam van de school in een verbrede logobalk

2. Met het corporate logo en de verkorte naam van de school in een verbrede logobalk, zie het voorbeeld hieronder. Deze toepassing is conform de huisstijlregels.

corporate logo en de verkorte naam van de school in een verbrede logobalk

3. Met het corporate logo en de naam als onderdeel in het stramien van het middenveld.

het corporate logo en de naam als onderdeel in het stramien van het middenveld

4. Als er gecommuniceerd wordt namens meerdere schools, dan kan ook gekozen worden voor het corporate logo met als tweede merkvermelding Schools of Science & Society of Schools voor Wetenschap en Samenleving.

Voorbeelden van uitingen van meerdere schools met als tweede merkvermelding Schools for Science & Society

Toepassing logo's

Voor de toepassing van het logo gelden de gebruikelijke huisstijlrichtlijnen. De belangrijkste:

• Omwille van de merkherkenbaarheid staat het corporate RUG-logo, al dan niet met een tweede merkvermelding linksboven.
  • In een denkbeeldige baan van het logo staan geen illustraties en/of tekst, zoals hieronder.
Geen tekst of afbeeldingen in de logobaan plaatsen.
Geen tekst of afbeeldingen in de logobaan plaatsen
Geen tekst of afbeeldingen in de logobaan plaatsen.
Geen tekst of afbeeldingen in de logobaan plaatsen

Sociale media

Omwille van de herkenbaarheid wordt in sociale media de standaarduitsnede van het RUG-logo (rood op witte ondergrond) gebruikt, conform de algemene RUG-regels.

RUG logo voor sociale media
Laatst gewijzigd:26 juni 2024 09:49