Over ons Praktische zaken Branding & Visual Identity RUG-profiel en huisstijl Visueel profiel Schools for Science & Society

Visueel profiel Schools voor Wetenschap & Samenleving

De Schools voor Wetenschap & Samenleving werken aan de 'big four' van de maatschappelijke vraagstukken: energie en klimaat, digitalisering en AI, duurzame samenleving en meer gezonde jaren. Een speciaal illustratiesysteem visualiseert de verbindende rol van de schools voor de maatschappij. Het systeem maakt de werkwijze en maatschappelijke thematiek van de schools sneller herkenbaar en kan helpen om een breed en divers publiek meer bij de activiteiten van de schools te betrekken. De stijl is uitsluitend in beeld als de schools afzender zijn.

School Logo

De visuele lijn past in de RUG-huisstijl. Dat betekent dat er wordt gewerkt met het RUG-logo, huisstijlkleuren, huisstijllettertypes en andere huisstijlrichtlijnen.

Laatst gewijzigd:29 mei 2024 11:51