Over ons Faculteit Rechtsgeleerdheid Actueel Agenda Congressen, symposia, lezingen Juridische Onderwijsdag 2020

Erasmus School of Law Learning and Innovation Team

Deel 1: Op weg naar co-creatie: hoe betrekken we bij de Erasmus School of Law de student bij het (her)ontwerpproces van vakken, leerlijnen en curricula. Studenten zijn betrokken in de medezeggenschap, maar op welke manier kunnen we studenten in het ontwerpproces zelf betrekken? Het Learning and Innovation team van ESL licht toe hoe we dit toe nu toe hebben vormgeven met praktijkvoorbeelden en discussiëren graag met de deelnemers hoe ver we hierin kunnen/willen gaan. Deel 2: Zo activerend mogelijk Legal Tech onderwijs. In de bachelor ontwerpen we onderwijs rondom Legal Tech en zoals iedereen zich realiseert is onderwijs met een actief betrokken student vaak docent en kostenintensief. We lichten toe hoe we in de bachelor activerend onderwijs rondom Legal Tech kunnen vorm geven dat niet docent-intensief, maar activeert met behulp van technologische online middelen. Vervolgens graag een discussie over de haalbaarheid hiervan.

Verwacht van het publiekpubliek: discussie, met behulp van activerende vorm.

Laatst gewijzigd:06 december 2019 14:29