Ik kan niet inloggen op Pure; wat kan ik doen?
Er zijn verschillende redenen mogelijk waarom je niet kunt inloggen in Pure. Tips:
- Allereerst voor UMCG-medewerkers: log altijd in als UMCG-medewerker; ook als je een RUG onderzoeker bent met een kleine aanstelling bij het UMCG. Zie Inloggen op Pure (voor UMCG-medewerkers).
- Voor RUG- en UMCG-medewerkers: verwijder eerst de cookies van je webbrowser voordat je inlogt, of login in Pure met het incognito/private venster van je browser; probeer dan opnieuw.
- Gebruik in bovenstaande stappen niet Internet Explorer, maar bijvoorbeeld MS Edge of Google Chrome.
- Kun je nog steeds niet inloggen, stuur dan een bericht naar pure rug.nl (voor RUG-medewerkers), dan wel naar pure umcg.nl (voor UMCG-medewerkers).
- Soms heeft het inlogprobleem te maken met je aanstelling bij de universiteit of het UMCG. Als je aanstelling bij RUG of UMCG doorloopt maar de aanstelling in Pure is afgesloten, zul je alsnog contact moeten opnemen met de HR-afdeling van je onderzoeksinstituut, of naar hrs rug.nl.
- Als je een 0-aanstelling hebt, maar geen Pure-toegang, moet je bij de HR-afdeling van je onderzoeksinstituut om een 0-aanstelling MET Pure-toegang vragen.
- Als je voormalig onderzoeker bent van RUG of UMCG, kun je je publicatiegegevens sturen naar pure rug.nl, of als UMCG-medewerker naar pure umcg.nl.
View this page in: English