TalencentrumOnderdeel van Rijksuniversiteit Groningen
Talencentrum Over ons Nieuws

Voorlichting UAF en Voorbereidend Jaar

23 mei 2018
Volg jij een cursus NT2 bij het Talencentrum en wil je in de toekomst gaan studeren in Groningen, of ergens anders in Nederland? En weet je nog niet goed hoe je dit doel kan bereiken? Kom dan naar de voorlichting over studeren op het hbo/universiteit op donderdagmiddag 7 juni.

Tijdens deze voorlichting zal het UAF (Stichting voor Vluchtelingstudenten) informatie geven over de mogelijkheden en vertellen over de weg die je zal moeten afleggen als vluchtelingstudent. Er wordt ook uitgelegd welke begeleiding en (financiële) ondersteuning het UAF hierbij kan bieden. Daarnaast zal Mariëlle Bieleman van het Voorbereidend Jaar van het Alfa-College vertellen wat dit schakeljaar inhoudt, voor wie dit een goede keuze zou zijn en hoe je je kan aanmelden.

Het Voorbereidend Jaar start elk jaar in september, dus het maakt niet uit of je in 2018 of 2019 wil beginnen.

Wanneer? Donderdag 7 juni van 15.30-17.00 uur
Waar? Harmoniegebouw RUG, Oude Kijk in 't Jatstraat 26, zaal 1315.0031 (volg de gele lijn)
Voor wie? NT2-cursisten van het Talencentrum, minimaal taalniveau A2 (de voorlichting is in het Nederlands)

Let op: UAF biedt alleen begeleiding aan vluchtelingen, maar het Voorbereidend Jaar is ook toegankelijk voor niet-vluchtelingen.

VOL: het maximale aantal inschrijvers voor de voorlichting is bereikt.

Laatst gewijzigd:14 juni 2018 09:52