TalencentrumOnderdeel van Rijksuniversiteit Groningen
Talencentrum
Talencentrum Over ons Nieuws

Oefen je talen elke donderdag in ons talencafé

Café de las Lenguas keert terug
23 maart 2022
CdL

Nu de coronamaatregelen zijn opgeheven keert Café de las Lenguas hopelijk definitief terug in het oude format! Elke donderdagavond tussen 19.00 en 21.00 uur kun je langskomen bij het talencafé om op een informele manier te oefenen met het spreken van een vreemde taal.

Vraag je je af hoe zo’n avond precies werkt? Tijdens dit talencafé is iedereen welkom; deelnemers van alle leeftijden, nationaliteiten, student of geen student. Afhankelijk van de aanwezigen worden er ‘taaltafels’ neergezet. Aan deze tafels zitten zowel moedertaalspreker als deelnemers die de taal willen leren, tijdens de avond wissel je af en toe naar een andere tafel van jouw keuze. Zo verbeter je zelf je taalkennis, help je andere taalliefhebbers op weg, leer je nieuwe mensen kennen en krijg je direct een vleugje cultuur mee!

Waar: Harmoniegebouw, kantine
Wanneer: Elke donderdag van 19.00 - 21.00 uur