TalencentrumOnderdeel van Rijksuniversiteit Groningen

Language Lovers' Korting

23 januari 2023
Banner

Houdt u net zoveel van talen als wij? Dan heeft u deze week geluk! Het is namelijk weer Language Lovers' Week, waarin we u elke dag verrassen met de leukste taaltips en weetjes via onze nieuwsbrief! Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief en mis niets.

Als u deze week geïnspireerd raakt willen we natuurlijk dat u hier direct iets mee kunt doen. Daarom starten we deze week met een tijdelijke Language Lovers' Korting! Geheel in het loversthema loopt deze kortingsactie tot en met Valentijnsdagā¤

Korting

U krijgt nu 15% korting op:

Academisch Engels
Academische schrijfvaardigheid Engels
Start: 15 maart, 29 mei en 14 augustus
Engels
Engels B2/C1>C1
Start: 14 maart, 30 mei en 14 augustus
Conversatie Spaans
Conversatiecursus Spaans A2
Start: 8 maart
Spaans
Spaans A1>A2 (op locatie)
Start: 7 maart en 24 april
Chinees
Chinees pre A1>A1
Start: 8 maart
Duits A2/B1>B1
Start: 7 maart
Japans
Japans A1/A2>A2
Start: 7 maart
Russisch
Russisch A1/A2>A2
Start: 13 maart

Voorwaarden Language Lovers' Korting:

• De 15% korting geldt op het voltarief en het kortingstarief van bovenstaande cursussen. Het studenttarief is uitgesloten van de kortingsactie.
  • De korting wordt automatisch verrekend tijdens betaling.
  • De actie loopt tot en met 14 februari.
  • Bij onverhoopt annuleren van de cursus vervalt de korting, u kunt geen gebruik maken van het kortingstarief na 14 februari voor een nieuwe inschrijving.

Laatst gewijzigd:01 september 2023 10:18