Expertisecentrum In the LEAD
Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Expertisecentrum In the LEAD Blog
Header image In the LEAD

Podcast Leiderschap in Onzekere Tijden: aflevering 41 over internationalisering, bezuinigingen in het hoger onderwijs en de kinderwens van Omzigt

Datum:06 september 2024
Harry Garretsen en Janka Stoker

Met spanning wordt gekeken naar Prinsjesdag en hoe de ministers het hoofdlijnenakkoord van de coalitie vertalen naar werkelijke plannen. Worden het kortetermijnoplossingen of krijgen we doordachte stappen met visie naar een verdere toekomst? Aan de universiteiten heerst ondertussen al groot chagrijn over de voorgenomen bezuinigingen. Hoe ga je hiermee om? Wat betekent dat voor het verdienvermogen van Nederland? En heeft Pieter Omtzigt met zijn pleidooi voor meer kinderen een punt?

Janka Stoker en Harry Garretsen bespreken het allemaal in de eenenveertigste aflevering van hun podcast Leiderschap in Onzekere Tijden.

Luister aflevering 41 online.

Volg ons oplinkedin