Expertisecentrum In the LEAD
Faculteit Economie en Bedrijfskunde
Expertisecentrum In the LEAD Blog
Header image In the LEAD

Heeft iemand Dick Advocaat al gebeld?

Datum:12 oktober 2017

Op 10 oktober organiseerde het Sport Science Institute Groningen in het Euroborg stadion van FC Groningen een seminar over het thema “de trainer van de toekomst”. Naast sprekers uit de voetbalwereld zelf, waaronder sprekers van de KNVB en de assistent-trainer van de FC Groningen, Peter Hoekstra, verzorgde In the LEAD één van de inleidingen over wat de lessen uit het leiderschapsonderzoek zijn voor de voetbalsport en de zoektocht naar de trainer van de toekomst. De slides van de inleiding zijn hier te vinden. De titel van de inleiding “Heeft iemand Dick Advocaat al gebeld?” is gebaseerd op deze blog die we een jaar geleden schreven naar aanleiding van de (hernieuwde) aanstelling van Advocaat als bondscoach van Oranje.

Reacties laden...