Interessante artikelen
Interessante artikelen
Mocht u meer willen weten over kinderen met gedragsproblemen en/of sociaal- emotionele problemen, sociale vaardigheden en het speciaal onderwijs dan adviseren wij u om onder andere deze artikelen te lezen.
- De Boer, A.A. (2014) Passend onderwijs en de stem van leerlingen. Orthopedagogiek: Onderzoek en Praktijk, 53 (7-8), 294.
- De Boer, A.A. (2013) Hulp klas-assistent niet gunstig voor acceptatie leerling met beperking. Schooljournaal, 12, 16-17.
- De Boer, A.(2013). Inclusie: een kwestie van attitudes. Zorg Primair, 5, 21-22.
- Bijstra, J.O. (2014). Het soort pestprogramma maakt weinig uit; het gaat om de toewijding. Kind & Adolescent Praktijk, 13 (3), 78-80.
- Bijstra, J.O. & Kunnen, E.S. (2012). Maar hoe komen we nu precies te weten waarom, hoe, wanneer, waar en voor wie een interventie werkt? Orthopedagogiek: onderzoek en praktijk, 51(6), 284-287.
- Bijstra, J.O., Kingma, F. & Pioch, A. (2012). Veranderend zorgaanbod in een veranderend speciaal onderwijsveld. Kind & Adolescent Praktijk, 11 (2), 80-87.
- Bijstra, J.O. (2013). Na de speciale school. Uitstroomgegevens van twee regionale expertisecentra cluster 4. Nieuw Meesterschap, 2, 22-28.
- Bijstra, J.O. & Nienhuis, J. (2004). Sociale vaardigheidstrainingen: voor kind én sociaal netwerk. Psychopraxis, 2, 55-58.
- Bijstra, J.O. & Nienhuis, J. (2003). Sociale vaardigheidstrainingen: meten we of meten we niet? De Psycholoog, 38, 174-178.
Laatst gewijzigd: | 20 juni 2024 08:09 |