Skip to ContentSkip to Navigation
University of Groningen Business School
Connecting for impact
UGBS Executive programma's Marketing Impact met Data en AI

Opzet & inhoud programma

In de basis module leert u de verschillende disciplines (Data Marketeer, Data Scientist, Data Consultant en Data Engineer) beter begrijpen. Het basisprogramma duurt 5 dagen verspreid over een aantal maanden. Vervolgens heeft elke discipline een eigen vervolgprogramma van 10 dagen. In het vervolgprogramma komen de specifieke zaken aan de orde, zoals tooling, methoden, rollen en manieren om een impactvolle bijdrage te leveren. In een vertrouwde omgeving onder gelijkgestemden wordt geleerd van elkaar en van de experts uit het vakgebied. Tussen de bijeenkomsten zit voldoende tijd om de geleerde ervaringen toe te passen, daarop van collega’s feedback te ontvangen en nieuwe plannen/ideeën te verzamelen voor de volgende bijeenkomsten. Zo ontstaat er een effectieve leercurve met interactieve leermomenten om continu te verbeteren. Klik hieronder voor meer informatie over de verschillende modules.

Opzet programma
Laatst gewijzigd:08 november 2024 15:41