Inspirerende docenten
Grote passie voor lesgeven, enorme gedrevenheid om de beleving van uw klanten naar een hoger niveau te tillen en eindeloze interesse voor het vakgebied van CX. Dat zijn de kenmerken van de mensen achter onze executive course.
Lees waarom wetenschappers én praktijksprekers het programma Customer Experience Management aanbevelen:
“Uw beste Customer Experience ooit?”
‘Denk eens terug aan uw beste ervaring als klant… Misschien heeft u contact gezocht met een medewerker, waarna u overweldigend positief bent verrast. Hoe orkestreert u dit effect met uw organisatie? Daarom deze executive course!’
Dr. Jelle T. Bouma
“Op weg naar een 9+ organisatie”
‘Customer Experience Management wordt als vakgebied volwassen en steeds meer een (strategisch) issue in de boardroom. Continu verbeteren op excellente (klant)beleving, vanuit Customer Journeys, staat daarbij centraal. Dit om enerzijds onderscheidend te zijn en anderzijds loyale relaties met klanten en medewerkers te bouwen.
Deze zogenaamde 9+ organisaties weten – samen met enthousiaste medewerkers en teams – emotionele beleving, in combinatie met “voldoende” functionele (service)beleving, systematisch “in te organiseren”. In dit programma komt deze wijze van Customer Experience Management en 9+ organiseren, met aansprekende voorbeelden, goed naar voren.’
Ir. Berry Veldhoen
Co-founder Altuïtion en founder MKB 9+ Ondernemers B.V.
"NPS, likes op facebook, reviews - we krijgen meer customer feedback dan ooit tevoren. Maar welke metrics zijn nu echt belangrijk om de ervaring van uw klanten te meten?"
Prof. dr. Jenny van Doorn
Expert in Dienstenmarketing
Rijksuniversiteit Groningen
Meer informatie
Neem gerust contact op met onze opleidingsadviseur, we gaan graag in gesprek om een op maat gemaakt voorstel te doen, passend bij uw organisatie.
Dr. Nikolaj Bijleveld
T: (+31) 050 36 33 117
E: n.h.bijleveld@rug.nl
Laatst gewijzigd: | 30 januari 2024 19:00 |