Skip to ContentSkip to Navigation
University of Groningen Business School
Connecting for impact
Business School Executive programma's Customer Experience Management

Customer Experience Business Case in 1 dag

De Customer Experience Business Case in 1 dag bestaat, uiteraard, uit 1 volledige dag. Hieronder vindt u een overzicht met korte beschrijvingen van de programmaonderdelen.

Ochtend

Customer Experience: wat is het nut en hoe is het ontstaan? We verdiepen ons in 9+ organisaties* – waar klantbeleving zó excellent is dat klanten emotioneel geraakt worden en spontane aanbevelingen gaan doen – en u leert hoe uw organisatie zelf kan excelleren in emotionele klantbeleving. Dit wordt gevolgd door het aanreiken van enkele belangrijke building blocks waarmee u het verschil kunt maken bij uw klanten.

Middag

In de middag leert u de building blocks van Customer Experience Management toe te passen in de praktijk d.m.v. een door u ingebrachte case. Waarmee bereikt uw organisatie nou écht succesvolle klantbelevingen?

* 9+ is een geregistreerd merk van Altuïtion

Meer informatie

Neem gerust contact op met onze opleidingsadviseur, we gaan graag in gesprek om een op maat gemaakt voorstel te doen, passend bij uw organisatie.

Nikolaj Bijleveld

Dr. Nikolaj Bijleveld
T: (+31) 050 36 33 117
E: n.h.bijleveld@rug.nl

Laatst gewijzigd:30 januari 2024 19:00