Customer Experience Business Case in 1 dag
De Customer Experience Business Case in 1 dag bestaat, uiteraard, uit 1 volledige dag. Hieronder vindt u een overzicht met korte beschrijvingen van de programmaonderdelen.
Ochtend
Customer Experience: wat is het nut en hoe is het ontstaan? We verdiepen ons in 9+ organisaties* – waar klantbeleving zó excellent is dat klanten emotioneel geraakt worden en spontane aanbevelingen gaan doen – en u leert hoe uw organisatie zelf kan excelleren in emotionele klantbeleving. Dit wordt gevolgd door het aanreiken van enkele belangrijke building blocks waarmee u het verschil kunt maken bij uw klanten.
Middag
In de middag leert u de building blocks van Customer Experience Management toe te passen in de praktijk d.m.v. een door u ingebrachte case. Waarmee bereikt uw organisatie nou écht succesvolle klantbelevingen?
* 9+ is een geregistreerd merk van Altuïtion |
Meer informatie
Neem gerust contact op met onze opleidingsadviseur, we gaan graag in gesprek om een op maat gemaakt voorstel te doen, passend bij uw organisatie.
Dr. Nikolaj Bijleveld
T: (+31) 050 36 33 117
E: n.h.bijleveld@rug.nl
Laatst gewijzigd: | 30 januari 2024 19:00 |