Customer & Employee Experience Management (incompany)
Transformeer naar een 9+ organisatie in klantbeleving
Streeft u naar een verbetering in klantbeleving binnen uw organisatie? Op zoek naar zichtbare resultaten en verbeteringen in klantengedrag, zoals aankoop en retentie, en tevredenheid van uw klanten?
‘Organisaties die de volgende stap (willen) maken, focussen niet meer alleen op de beleving van klanten, maar ook op die van medewerkers en management, en liefst in samenhang‘ – Berry Veldhoen, co-founder Altuïtion en founder MKB 9+ Ondernemers B.V.
Daarbij komt dat digitalisering een grote vlucht neemt en concurrenten steeds sneller innoveren. Vooral in competitieve markten is onderscheidend vermogen noodzakelijk om te blijven overleven als organisatie. Ondertussen neemt de druk toe op organisaties om efficiënt, lean en agile te werken.
Daarom biedt de Business School van de Rijksuniversiteit Groningen een CX programma op maat voor uw organisatie, waarin de nieuwste wetenschappelijke inzichten worden gecombineerd met topklasse praktijkinzichten… die door eerdere deelnemers eveneens met een 9+ zijn gewaardeerd. Ga voor een volledige Customer, Employee & Management experience... en transformeer met CX.next uw organisatie tot een 9+ business!
Tijdens het volgen van het Customer Experience Management programma van de University of Groningen Business School….
-
Krijgt u inzicht in de belangrijkste trends en inzichten op het gebied van Customer Experience
-
Leert u de building blocks van Customer Experience Management beter begrijpen – waarmee bereikt een organisatie nou écht succesvolle klantbelevingen? – en gaat u deze toepassen in de eigen praktijk
-
Weet u het belang van een goed CX beleid en goede klantervaringen en heeft u de handvatten om customer experience in uw eigen organisatie te implementeren, en hierbij ook het management en collega’s te overtuigen
-
Ontwikkelt u een passende Customer Experience strategie voor uw eigen organisatie. Met methodes als Service Design Thinking en het Business Model Canvas leert u hoe creativiteit en innovatie kunnen worden toegepast in nieuwe klantinteracties
-
Leert u het belang van CX big data analytics en metrics, en weet u hoe de resultaten van customer experience gemeten en bijgestuurd kunnen worden
Met behulp van Customer Experience modellen als Design Thinking en Customer Journey Mapping gaan we samen op reis door de wereld van de klant; onze docenten maken daarbij direct een grondige vertaalslag naar uw praktijksituatie. Op deze manier kunt u een transformatie naar een 9+ organisatie in gang zetten; oftewel een onderneming die volledig gebouwd is op het fundament van klantbeleving.
“Uw beste Customer Experience ooit?”
‘Denk eens terug aan uw beste ervaring als klant… Misschien heeft u contact gezocht met een medewerker, waarna u overweldigend positief bent verrast. Hoe orkestreert u dit effect met uw organisatie? Daarom deze executive course!’
Meer informatie
Neem gerust contact op met onze opleidingsadviseur, we gaan graag in gesprek om een op maat gemaakt voorstel te doen, passend bij uw organisatie.
Dr. Nikolaj Bijleveld
T: (+31) 050 36 33 117
E: n.h.bijleveld@rug.nl
Laatst gewijzigd: | 30 januari 2024 19:47 |