Organisatie congressen en culturele evenementen
Congressen/evenementen moeten met name gericht zijn op RUG Bachelor/Master studenten en/of op potentiële studenten en dienen plaats te vinden in Groningen of in de noordelijke regio. Van de deelnemers/bezoekers wordt verwacht dat zij een eigen bijdrage (toegang) betalen.
Indien tijdens het evenement gebruik wordt gemaakt van betaald RUG personeel zal er geen subsidie door het GUF worden verleend.
De aanvraag dient digitaal in 1 document verstuurd te worden. De documenten moeten in deze volgorde worden geplaatst:
1. Volledig & duidelijk ingevuld en ondertekend aanvraagformulier.
2. Een toelichting van de geplande activiteit en het programma in hoofdlijnen. (max. 2 A4).
3. Een duidelijke, overzichtelijke begroting met daarin opgenomen de verwachte uitgaven en inkomsten, de gevraagde bijdrage van het GUF en de bijdragen van deelnemers/bezoekers en eventuele andere organisaties.
Aanvraagformulier organisatie congressen/evenementen
De aanvraag moet ten minste 6 weken vóór het evenement zijn ontvangen op e-mailadres guf rug.nl.
Na afloop van het congres/evenement kunnen jullie gevraagd worden een verslag met foto's, of een korte video, in te dienen voor plaatsing op onze website. (De exacte voorwaarden hiervoor staan in de toekenningsbrief.)
Laatst gewijzigd: | 15 november 2024 13:36 |