White Paper - Blended Learning with Diversity and Inclusion
Onlangs hebben Carole Fuller, Liga Klavina, Iain Johnston-White en Mellie Pullman van de Communities of Practice for Blended Learning en de Inclusion and Diversity-groep van TAG gekeken naar het bestaande onderzoek over hoe verschillende vormen van Blended Learning het leren bevorderen of belemmeren.
De samenwerking resulteerde in een whitepaper waar het huidige onderzoek naar de perceptie van verschillende technologieën en actieve leeractiviteiten van verschillende doelgroepen werd toegelicht en becommentarieerd. Ze hebben gekeken naar de rol van verschillende demografische gegevens in de klas en hoe studenten met diverse behoeften verschillende blended learning-elementen ervaren, evenals hoe opzettelijk design wordt waargenomen door niet alleen verschillende soorten studenten, maar ook door de docenten die belast zijn met het ontwerp en de implementatie van cursussen.
Laatst gewijzigd: | 12 september 2022 13:11 |
Meer nieuws
-
05 maart 2025
Vrouwen in de wetenschap
De RUG viert Internationale Vrouwendag met een bijzondere fotoserie: Vrouwen in de wetenschap.
-
16 december 2024
Jouke de Vries: ‘De universiteit zal wendbaar moeten zijn’
Aan het einde van 2024 blikt collegevoorzitter Jouke de Vries terug op het afgelopen jaar. In de podcast gaat hij in op zijn persoonlijke hoogte- en dieptepunten en kijkt hij vooruit naar de toekomst van de universiteit in financieel moeilijke tijden...
-
10 juni 2024
Om een wolkenkrabber heen zwermen
In Makers van de RUG belichten we elke twee weken een onderzoeker die iets concreets heeft ontwikkeld: van zelfgemaakte meetapparatuur voor wetenschappelijk onderzoek tot kleine of grote producten die ons dagelijks leven kunnen veranderen. Zo...