Wubbo Ockels School for Energy and Climate Nieuws

Genomineerden EnTranCe Award 2024 bekend

03 juni 2024
Entrance Award

De genomineerden voor de ENTRANCE Award 2024 zijn bekend. Een erkenning voor pioniers die baanbrekende bijdragen leveren aan de energietransitie en circulariteit. Er zijn veertig nominaties in de race om de prijs te winnen, variërend van innovatieve startups tot gevestigde ondernemingen.

Deze veertig bedrijven hebben zich onderscheiden door hun innovatieve aanpak en toewijding aan duurzaamheid. Zij vertegenwoordigen de diversiteit en de potentie binnen de sector en laten zien hoe verschillende invalshoeken en technologieën kunnen bijdragen aan een groenere toekomst. Een overzicht staat onderaan dit arikel.

De ENTRANCE Award is in het leven geroepen door het ENTRANCE– Centre of Expertise Energy om innovatieve initiatieven voor de energietransitie te ondersteunen en te belonen.

Top 3 bekendmaking en uitreiking van de award

Op 10 juni 2024 wordt de Top 3 van de genomineerden bekend gemaakt. Deze bedrijven worden uitgenodigd zich te presenteren tijdens het New Energy Forum op 20 juni. Het forum biedt een platform voor ondernemers, beleidsmakers en professionals in de energietransitie en circulariteit om ideeën en innovaties te delen en nieuwe samenwerkingen op te starten.

Het New Energy Forum sluit af met de bekendmaking van de uiteindelijke winnaar van de ENTRANCE AWARD 2024 ter waarde van €100.000,-. Wij nodigen media, belanghebbenden en alle geïnteresseerden van harte uit om deel te nemen aan dit inspirerende evenement en om de pioniers te ontmoeten.

New Energy Forum op 20 juni

Het New Energy Forum is een unieke kans om direct in contact te komen met de voorlopers in de energie- en grondstoffentransitie en om te leren van hun ervaringen en inzichten. Voor meer informatie en aanmelding zie de website van New Energy Forum.

Overzicht genomineerde bedrijven

1.       AIMZ