Skip to ContentSkip to Navigation
Over ons Praktische zaken Waar vindt u ons prof. dr. L.M. (Laurens) Sloot

prof. dr. L.M. (Laurens) Sloot

Bijzonder hoogleraar Ondernemerschap in de detailhandel (0,2 fte) & programma directeur Executive MBA (food & retail track, 0,3 fte)
Profielfoto van prof. dr. L.M. (Laurens) Sloot
Telefoon:
050 36 33686 (Secretariaat)
Mobiel:
E-mail:
l.m.sloot rug.nl

Publicaties

Reflections and Predictions on Effects of COVID-19 Pandemic on Retailing

Digital platform openness: Drivers, dimensions and outcomes

The impact of hard discounter presence on store satisfaction and store loyalty

The relation between manager type and high-performance achievement

Commentary: the impact of digitization on grocery retailing: Why shopping lists might be a valuable tool for brick-and-mortar grocery retailers

Retail disruptors: The spectacular rise and impact of the hard discounters

Analysing supermarket performance with the high performance organisation framework

Het succes van zelfstandig ondernemerschap in de supermarktsector

The moderating role of shopping trip type in store satisfaction formation

High performance management bij franchise-supermarkten

Lees meer

Pers/media

AH to go bestaat 25 jaar: proeftuin voor gewone supermarkt

Jumbo vergelijkt prijzen met Albert Heijn: 'Kan als boemerang terugkomen'

'These are the bomb': verkoop speculoos in lift dankzij TikTok en Snoop Dogg

Supermarktketen Plus diep in het rood: ’Ik schrik niet van de cijfers’

Winkels riskeren verlies klanten door overmatig mailen

The Overwhelming Deluge of Retail Emails: How Many is Too Many?

Winkels riskeren verlies klanten door overmatig mailen

Waarom hebben supermarkten al lege schappen na anderhalve dag boerenblokkades?

Lees meer