Skip to ContentSkip to Navigation
Over ons Praktische zaken Waar vindt u ons dr. J.M. (Jolien) Mouw

Publicaties

Assessing complex skills in a virtual reality context: Capturing the development of pre-service teachers’ classroom management strategies

A meta-analysis of the effects of context, content, and task factors of digitally delivered instructional feedback on learning performance

Developing a Technological Pedagogical and Content Knowledge (TPACK) survey for university teachers

Technology-supported teaching in times of COVID-19’s first period of emergency remote teaching: an exploratory analysis of influencing factors

Blijvend vernieuwen: Uitdagingen en oplossingsrichtingen voor het hoger onderwijs van de toekomst: Gebundelde uitkomsten van de Solution Rooms 2022

Gedreven door onderwijs: Tien portretten van bevlogen docenten in het hoger onderwijs

International Research on the Foci and Effectiveness of Classroom Management Programs and Strategies

Teaching in times of COVID-19: A mixed-method study into teachers’ teaching practices, psychological needs, stress, and well-being

When technology meets educational sciences: Combining virtual reality and microteaching to train pre-service teachers’ kindergarten classroom management strategies

Nóg meer grip op de groep

Lees meer

Pers/media

Helpt pabosplitsing bij aanpak van lerarentekort? 'Dit verergert het juist'

Item over de VR kleuterklas bij RTL nieuws

Hoe voorkom je chaos in de kleuterklas? Studenten oefenen met VR-bril op de neus

Nieuwe meesters en juffen kunnen oefenen met lesgeven via een VR-bril

Een kleuterklas in virtual reality: 'Hier kun je fouten maken'

Oefenen met VR-kleuterklas wint Nederlandse Onderwijspremie 2024

Nieuwe meester en juffen trainen met Virtual Reality

Wetenschappers zien zichzelf niet als docent

Lees meer