Over ons Faculteit Rechtsgeleerdheid Kennisbank Rechten

Bonusregeling Propedeuse 2021-2022

Algemeen

Voor de vakken Bestuursrecht: Inleiding, Burgerlijk Recht 1 en Strafrecht 1 (in blok 3 en 4) is het mogelijk, door het individueel voldoen aan specifieke opdrachten en actieve deelname aan de werkgroep, om in aanmerking te komen voor een halve bonuspunt bij het tentamen.

Wie mogen deelnemen?

Deze bonusregeling is alleen voorbehouden aan:

• Rechtenstudenten die minimaal 8 van de 9 studiestartgroep-bijeenkomsten in blok 1 hebben bijgewoond en actief hebben deelgenomen;
  • Mentorgesprek is verplicht wanneer ARW 1 niet is behaald
  • Duitse exchange studenten die het civiel effect programma volgen

Voor studenten die geen propedeutisch programma bij de Faculteit Rechtsgeleerdheid volgen geldt de regeling niet.

Indien u bent toegelaten tot de bonusregeling, dan krijgt u hiervan in januari per mail bericht. Tijdens het college (van Bestuursrecht:Inleiding, Burgerlijk Recht 1 en Strafrecht 1) ontvangt u verdere informatie.

Als u geen mail ontvangt en u meent dat dit ten onrechte is, dan wordt u verzocht contact op te nemen met de studieadviseurs.

Laatst gewijzigd op 14-07-2021

Laatst gewijzigd:25 november 2022 13:38