Over ons Profiel Feiten en cijfers Duurzaamheid

Evaluatie: Pubquiz

05 juli 2017

Vorige week donderdag, 29 juni, vond ons feestelijke afsluit evenement van het academisch jaar plaats: de pubquiz. Met meer dan 50 deelnemers verspreid over 13 teams was de avond een groot succes. Deelnemers werden getest op hun kennis over duurzaamheid en het klimaat in 7 rondes, variërend van liedjesrondes, nieuwsrondes, plaatjesrondes, feitjerondes en zelfs een dierengeluiden ronde. Er werd gelachen, ingespannen geluisterd, geschreeuwd, gejuicht, maar vooral ook veel geleerd. De winnaars, team ‘augurk’ wonnen een lokaal bierpakket en er was ook een prijs voor het team met het meest creatieve antwoord. Tijdens de avond hebben we veel positieve reacties gekregen en we vinden het zeker voor herhaling vatbaar!

Laatst gewijzigd:13 maart 2020 00:41