Over ons Organisatie Diensten en services Teaching Academy Groningen

NRO Scholarships of Teaching and Learning Grant Laureaten aan de RUG

19 juni 2024

Bevordering van Innovatie

Het Scholarship of Teaching and Learning (SoTL) subsidieprogramma ondersteunt docenten bij het systematisch onderzoeken van hun onderwijspraktijk om het leren van studenten te verbeteren. Alle docenten, ongeacht hun ervaring, worden aangemoedigd om een aanvraag in te dienen. De eerste ronde van het SoTL-subsidieprogramma is afgerond en drie winnende projecten komen uit de RUG. We feliciteren de winnaars van harte en wensen hen veel succes bij de uitvoering van hun projecten.

Toegekende Projecten

De volgende projecten ontvangen een subsidie:

• Dr. Michael Lerch (FSE): Beyond Solving Problems: Measuring the Impact of Collaborative Activities on Chemistry Students' Performance and Belonging. Dit project beoordeelt hoe samenwerkingsactiviteiten de academische prestaties en het gevoel van erbij horen bij scheikundestudenten kunnen verbeteren.
  • Dr. Mayra Mascareño Lara (BSS): LudiCo: Een serieus spel voor individuele en collectieve reflexiviteit ter ondersteuning van samenwerkend leren in diverse hoger onderwijs klassen. Dit project houdt de ontwikkeling in van een serieus spel om individuele en collectieve reflectie te bevorderen, waardoor samenwerkend leren in diverse klassikale omgevingen wordt verbeterd.
  • Dr. Oksana Kavatsyuk (UCG): Genderverschillen onder studenten in actief-leren klassen in universitair STEM-onderwijs. Dit onderzoek verkent genderverschillen in betrokkenheid en prestaties van studenten in actieve leeromgevingen binnen het STEM-onderwijs.

Meer Informatie

Voor meer informatie over de SoTL-subsidie kunt u de subsidiewebsite van TAG bezoeken of een e-mail sturen naar tag@rug.nl met uw vragen.

We feliciteren alle prijswinnaars en kijken ernaar uit om de impactvolle resultaten van hun innovatieve projecten in de klas te zien.

Laatst gewijzigd:19 juni 2024 14:36