Over ons Organisatie Diensten en services Teaching Academy Groningen

Stimuleren van Welzijn: De Rol en Verantwoordelijkheid van Leraren bij het Bevorderen van Studentenwelzijn

Wanneer:do 23-05-2024 15:00 - 17:00
Waar:tba (on site)

De TAG CoP Welzijn is verheugd om een boeiend evenement aan te kondigen dat zich richt op het verkennen van de vitale rollen en verantwoordelijkheden van docenten bij het bevorderen van het welzijn van studenten. We zijn verheugd om Rynke Douwes te verwelkomen, een vooraanstaande onderzoeker die momenteel diep in dit cruciale thema duikt via haar baanbrekende doctoraatsstudies. Samen met haar gewaardeerde collega's heeft Rynke een innovatief spel ontwikkeld dat is ontworpen om betekenisvolle gesprekken te stimuleren over het welzijn van studenten.

Tijdens deze sessie zullen we tot de kern van de zaak doordringen en het belang belichten van de betrokkenheid van docenten bij het bevorderen van het welzijn van studenten. Deelnemers krijgen de exclusieve kans om het inzichtelijke spel te verkennen dat is ontwikkeld door Rynke en haar team. Samen zullen we in gesprek gaan over de praktische implicaties van het integreren van dergelijke benaderingen in onze eigen onderwijspraktijk.

Mis deze waardevolle kans niet om nieuwe perspectieven te verwerven, ideeën uit te wisselen en praktische strategieën te ontdekken voor het bevorderen van het welzijn van studenten in onze onderwijscommunity's. Sluit je aan en maak deel uit van het gesprek dat de toekomst van het onderwijs vormgeeft!

Meld je aan via het formulier om je plek te reserveren!