Algemene Voorwaarden Rijksuniversiteit Groningen
De Rijksuniversiteit Groningen hanteert drie sets algemene voorwaarden.
Algemene inkoopvoorwaarden voor het uitvoeren van werken en daarmee samenhangend onderhoud en adviseursdiensten ten behoeve van nieuw-, aan- en verbouwprojecten van en voor de Rijksuniversiteit Groningen
Deze algemene inkoopvoorwaarden zijn van toepassing op inkoop van de RUG voor wat betreft vastgoed en aan vastgoed aanverwante zaken binnen de universiteit. Het gaat daarbij om projecten zoals nieuwbouw, verbouw en onderhoud waarbij contracten worden gesloten met aannemers, architecten en adviseurs.
Algemene inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten Rijksuniversiteit Groningen
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op inkoop van de RUG voor wat betreft leveringen en diensten. Het gaat daarbij bijvoorbeeld over de aanschaf van onderzoeksapparatuur, de levering van kantoormeubilair, de inkoop van schoonmaakdiensten, telefonie, energie en de inkoop van accountantsdiensten.
Algemene IT-inkoopvoorwaarden Rijksuniversiteit Groningen
Deze algemene inkoopvoorwaarden zijn van toepassing op inkoop van de RUG voor wat betreft leveringen en diensten op het gebied van ICT. Het gaat daarbij bijvoorbeeld over de aanschaf van softwarelicenties, cloudoplossingen en hardware.
Algemene IT-inkoopvoorwaarden van en voor de Rijksuniversiteit Groningen
Laatst gewijzigd: | 17 oktober 2022 14:46 |