Over ons Actueel Nieuws

Nomineer iemand voor VIVA400 2019

19 augustus 2019

Je kunt vanaf nu iemand nomineren voor VIVA400 2019. Wie verdient volgens jou een plek in de VIVA400-lijst?

VIVA400

VIVA400 is hét platform en netwerk voor en door ambitieuze en ondernemende vrouwen. Zij zijn een grote inspiratiebron voor anderen door wat ze doen, door de successen die ze hebben behaald en door wat ze (nog meer) willen bereiken.

Zes categorieën

Zoals elk jaar worden er 400 vrouwen genomineerd vanwege hun prestatie. Vrouwen die het afgelopen jaar in de schijnwerpers stonden doordat ze bijvoorbeeld een prijs wonnen, een uniek idee hadden, een geslaagde eigen business startten of een bijzondere prestatie neerzetten. Kortom: succesvolle vrouwen die ertoe doen en een verschil hebben gemaakt. De VIVA400-awards worden door een beroepsjury uitgereikt in zes verschillende categorieën:

• Creatieven
  • Zorgdragers
  • Wereldverbeteraars
  • Krachtpatsers
  • Zakenwonders
  • Techtalenten

Nomineren

Is er een collega of student die je wilt aandragen? Nomineren kan tot 1 oktober. In december worden de VIVA400-awards uitgereikt.

Laatst gewijzigd:12 maart 2020 21:42