M. (Miranda) Trippenzee, MSc
(Junior) Academic Teacher
E-mail:
m.trippenzee rug.nl
Vakgebied
Expertise
Als (junior) academic teacher ben ik bezig met zowel het geven van workshops die vanuit SCOPE worden aangeboden als met onderzoeken gericht op het welzijn en het gevoel van verbondenheid van studenten.
Ik geloof dat elke student er baat bij heeft om het wereldbeeld uit te breiden. Dit kan door een open houding te hebben en reflectief te zijn op jezelf en je omgeving. Soms zijn hiervoor hulpmiddelen nodig, zoals literatuur, filosofie en andere kunstvormen, om als het ware gevoelens, gedachten en ideeën onder woorden te kunnen brengen.Ik hoop als docent hieraan bij te kunnen dragen. Daarbij is de dialoog essentieel om verbinding met anderen te maken, maar hiervoor moet tijd en ruimte beschikbaar zijn. Voor mij persoonlijk zijn de waarden verbinding en aandacht zeer belangrijk en out-of-the-box denken is binnen het onderwijs mijn kracht, om de brug te slaan tussen de onderwijsvorm en de dialoog daarbij, met als ultiem doel de student een klein stukje verder te helpen.
Lid van de Community of Practice Well-being van de Teaching Academy Groningen
Ik geloof dat elke student er baat bij heeft om het wereldbeeld uit te breiden. Dit kan door een open houding te hebben en reflectief te zijn op jezelf en je omgeving. Soms zijn hiervoor hulpmiddelen nodig, zoals literatuur, filosofie en andere kunstvormen, om als het ware gevoelens, gedachten en ideeën onder woorden te kunnen brengen.Ik hoop als docent hieraan bij te kunnen dragen. Daarbij is de dialoog essentieel om verbinding met anderen te maken, maar hiervoor moet tijd en ruimte beschikbaar zijn. Voor mij persoonlijk zijn de waarden verbinding en aandacht zeer belangrijk en out-of-the-box denken is binnen het onderwijs mijn kracht, om de brug te slaan tussen de onderwijsvorm en de dialoog daarbij, met als ultiem doel de student een klein stukje verder te helpen.
Lid van de Community of Practice Well-being van de Teaching Academy Groningen
Laatst gewijzigd: | 01 maart 2024 13:30 |