Maatschappij/bedrijven Samen onderzoek doen Industry Relations

Bas Baalmans verlengt zijn werkzaamheden als programmamanager digitalisering

15 februari 2022

Bas Baalmans zal in 2022 zijn rol als programmamanager digitalisering binnen het team van Industry Relations gaan voortzetten. Bas is sinds januari 2021 werkzaam bij ons en zal zich de komende maanden verder inzetten om een bijdrage te leveren vanuit de RUG voor het voorstel van de European Digital Innovation Hub. Daarnaast zal Bas aan de slag gaan met het verder vormgeven van het vervolg op het 5Groningen programma, waarin mobiele connectiviteit centraal zal staan. Naast zijn aanstelling bij Industry Relations werkt Bas als projectleider bij het Groningen Digital Business Center (GDBC). Bas fungeert als verbindende factor tussen verschillende faculteiten aan de RUG om input voor het voorstel op te halen, te delen en samen te brengen. In deze rol versterkt hij het netwerk tussen de betrokken faculteiten en samenwerkingspartners en breidt hij samenwerkingen verder uit.

Bas heeft het afgelopen jaar samen met de verschillende kennisinstellingen input en feedback verzameld omtrent het EDIH-voorstel waarin kennis en expertise rondom digitalisering is samengevoegd. Dit voorstel zal in februari gepresenteerd worden. Bas zal zich naast het EDIH-project bezig gaan houden met de opvolger van het 5Groningen programma. Hier zal Bas zich aansluiten bij het onderdeel Onderwijs & Onderzoek en wederom de schakel zijn tussen de RUG en andere noordelijke kennisinstellingen in de lange leerlijn.

Wij zijn erg blij dat Bas ook in 2022 werkzaam zal zijn binnen het team Industry Relations en wij wij wensen hem veel succes in de komende periode.

Heeft u vragen over de European Digital Innovation Hub in Noord-Nederland of bent u geïnteresseerd in mobiele connectiviteit? Neem dan gerust contact op met Bas Baalmans. Dit kan via:

E-mail: industryrelations rug.nl of b.s.baalmans rug.nl

Telefoon: 06 22494353

Voor meer informatie over het team Industry Relations of het thema digitale samenleving, verwijzen wij u graag naar onze website.

Laatst gewijzigd:15 februari 2022 14:42