Onderdeel van Rijksuniversiteit Groningen
Science LinX Science LinX nieuws

PWS op school: adviesgesprekken met de steunpunten

30 november 2021

Ben jij PWS-coördinator of begeleid je profielwerkstukken op school en zit je vast met de begeleiding, wil je je leerlingen beter kunnen begeleiden óf ben je gewoon benieuwd hoe anderen over het profielwerkstuk denken? Dan is dit misschien iets voor jou! Vanuit de RUG bieden we adviesgeprekken met de steunpuntcoördinatoren aan; om ervaring te delen en om te sparren over hoe het PWS in jullie school vormgegeven kan worden. Geïnteresseerd? Kijk op onze website en vraag een gesprek aan!

De steunpuntcoördinatoren, met in het midden Niels Alberts van het Bètasteunpunt | Foto RUG
Laatst gewijzigd:30 november 2021 14:28