Onderdeel van Rijksuniversiteit Groningen

Corona-update Science LinX

13 maart 2020
Science LinX tentoonstelling | Foto Eelco van der Meer

De exposities van Science LinX in de Bernoulliborg en de Energy Academy Building zijn voorlopig nog gesloten, maar er is GOED NIEUWS: verschillende activiteiten, zoals bjischoling van docenten, kunnen weer beginnen. Kijk voor meer informatie ook in onze agenda.

De Rijksuniversiteit Groningen -  en daarmee Science LinX - volgt de adviezen en maatregelen van het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Kijk op de website van de RUG voor de laatste updates. Deze wordt dagelijks aangepast.

Laatst gewijzigd:30 september 2021 13:58