Onderdeel van Rijksuniversiteit Groningen
Science LinX Science LinX nieuws

Inschrijving Bètabedrijvendagen open

12 februari 2014

De Groningse bètabedrijvendagen komen er weer aan.

Ingang Bernoulliborg

Op 11 en 12 maart 2014 zijn er voor studenten verschillende activiteiten zoals workshops, presentaties, (master)classes een bedrijvenmarkt, training en business lunches. Alles met als doel om bedrijven en studenten met elkaar in contact komen.

Om het begin van de inschrijving op te luisteren is de ingang van de Bernoulliborg versierd met een ballonnenboog en stond er een roze ‘stretched limousine’ voor de deur.
De organisatie van de Bètabedrijvendagen rekent op VIPs!
Laatst gewijzigd:11 januari 2021 11:13