Onderzoek Zernike (ZIAM) News

Prof. Maxim Pchenitchnikov wint (Applied) Physics “Teacher of the Year” Award 2017-2018

20 februari 2019

Op 14 February 2019 vond de verkiezing voor de (Applied) Physics “Teacher of the Year” Award 2017-2018 plaats. Vier genomineerden gaven 15 minuten durende colleges rondom het door studenten aangedragen onderwerp “Forgotten Physics” (Vergeten Fysica). Daarna werd anoniem gestemd om de winnaar aan te wijzen: Maxim Pchenitchnikov met zijn college “Four Realms of Forgotten Physics” (Vier Domeinen van Vergeten Fysica).

De deelnemers (van links naar rechts): Maxim Pchenitchnikov, Elisabetta Pallante, Diederik Roest en Erik van der Giessen.
Laatst gewijzigd:11 maart 2019 08:01