Over ons Faculteit Rechtsgeleerdheid Actueel Nieuws Nieuwsarchief

Nieuwe editie van de postacademische opleiding Energierecht op Locatie gaat in september 2018 van start

10 juli 2018

Het programma van de opleiding Energierecht op Locatie 2018-2019 is bekend en is ook inmiddels beschikbaar online. De cursus, die uit zes modules bestaat, begint in september 2018 en loopt tot en met juni 2019. Cursisten kunnen losse modules volgen of hun kennis nog extra verdiepen door te kiezen voor de opleiding als leergang.

In het kader van de leergang kunnen deelnemers een certificaat behalen door het maken van huiswerkopdrachten en een afsluitende paper. Hierdoor wordt intensiever deelgenomen en actiever ingegaan op de behandelde stof. Het programma, het inschrijfformulier en verdere informatie zijn te vinden op de website van Groningen Centre of Energy Law (GCEL) en Postacademisch Onderwijs (PAO).

Dit bericht is geplaatst door de Faculteit Rechtsgeleerdheid.

Laatst gewijzigd:01 juli 2024 13:19