Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Wilbert Kolkman verkozen tot 'honour roll' docent University of Western Ontario

13 november 2013

Hoogleraar privaatrecht Wilbert Kolkman is één van de negen professoren die een plaats hebben gekregen op de 'Teaching Honour Roll' van de Universiteit van Western Ontario in Canada. Kolkman verbleef in januari van dit jaar als visiting professor in Canada, waar hij het vak 'Family Law: Comparing Europe and Canada' verzorgde en onderzoek deed met Canadese collega's.

Deze onderscheiding wordt jaarlijks toegekend aan de beste docenten aan de universiteit door de studentenraad van de universiteit. Het is enigszins te vergelijken met onze Docent-van-het-jaarverkiezing. Dat deze eer een buitenlandse gastdocent te beurt valt, is zeer bijzonder.

Lees hier het niewsbericht op de website van UWO: Law Profs lauded in Teaching Honour Roll.

Dit bericht is geplaatst door de Faculteit Rechtsgeleerdheid.

Laatst gewijzigd:19 januari 2024 13:15