Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Introductieweek ESN

19 augustus 2024

De ESN Introductieweek is de grootste introductieweek voor nieuwe internationale studenten in Groningen. Het vindt twee keer per jaar plaats – één keer in september en één keer in februari, en wordt georganiseerd door het Erasmus Student Network (ESN) Groningen.

De volgende editie staat al om de hoek: het vindt plaats van 30 augustus tot 4 september! Als nieuwe student kun je deelnemen aan tal van culturele en sportieve evenementen, grote feesten en een kroegentocht. Met meer dan 2000 studenten die deelnemen, word je ingedeeld in een groep van ongeveer 16 nieuwe studenten, wat een geweldige manier is om nieuwe vrienden te maken tijdens je verblijf in Groningen. Je groep wordt geleid door twee lokale studenten die je de stad en alle evenementen van de introductieweek zullen laten zien.

Je groep wordt geleid door twee introductieleiders, die ofwel Nederlandse en/of internationale studenten zijn die al langer in Groningen wonen. Zij zullen je alle ins en outs geven over de universiteit, Groningen en de unieke studentencultuur van de stad!

De ticketprijs omvat drie feesten, een bandavond met live muziek, een sport- en cultuurdag, een filmavond, een goodiebag vol met kortingen en goodies, en een ESNcard ter waarde van € 9,50 waarmee je het hele jaar door aan alle ESN-evenementen kunt deelnemen.

Laatst gewijzigd:19 augustus 2024 12:59