Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Live-streams EuroCall (confererentie voor computer-ondersteund taalonderwijs)

20 augustus 2014

Van 20 - 23 augustus 2014 organiseert de Rijksuniversiteit Groningen de internationale EUROCALL2014 conferentie. Het thema van deze conferentie voor computer-ondersteund taalonderwijs (computer-assisted language learning, kortweg CALL) is 'CALL Design: Principles and Practice'. Onderzoekers en studenten uit de hele wereld komen op de conferentie om hun kennis van het gebruik van technologie in het taalonderwijs te verbreden en te verdiepen.

• Donderdag 21 Augustus, 9:45-10:45 uur
    Carol A. Chapelle (Iowa State University), Arguments for Technology and Language Learning
  • Vrijdag 22 Augustus, 10:30-11:30 uur
    Bart Rienties (Open University), Understanding (in)formal learning and social interactions: from principles to practices in learning analytics