Nieuwe Unifocus: Consumenten beïnvloeden, studeren en ondernemen, en een portret van Heymans
De nieuwe Unifocus, het videomagazine van de RUG, staat online. In deze editie:
- Impulsief kiezen voor gezondheid. Hoe kun je consumenten voor een gezond product laten kiezen?
- Succesvol studeren én ondernemen. RUG-student Jordy Oosterveld stond onlangs in de finale van de landelijke Studenten Ondernemersprijs 2013.
- Gerard Heymans. RUG-hoogleraar Heymans was de grondlegger van de psychologie in Nederland.
In het online videomagazine Unifocus worden wekelijks drie onderwepen belicht die annex zijn met de Rijksuniversiteit Groningen, op het gebied van onderzoek (en samenleving), studentenleven, onderwijs, beleid en internationalisering.
Bekijk de volledige nieuwste Unifocus .
Laatst gewijzigd: | 13 maart 2020 02:15 |
Meer nieuws
-
10 juni 2024
Om een wolkenkrabber heen zwermen
In Makers van de RUG belichten we elke twee weken een onderzoeker die iets concreets heeft ontwikkeld: van zelfgemaakte meetapparatuur voor wetenschappelijk onderzoek tot kleine of grote producten die ons dagelijks leven kunnen veranderen. Zo...
-
21 mei 2024
Uitslag universitaire verkiezingen 2024
De stemmen zijn geteld en de uitslag van de universitaire verkiezingen is binnen!