Storingen
-
Waar kan ik algemene storingen melden?
Geef storingen zoals bv een piepende deur, maar ook (geluids)overlast op de zaal door aan de Facility Desk. Bij de UB Zernike kunnen terecht bij de Library Support Desk. -
Waar kan ik terecht als ik problemen heb met de computer?
Voor problemen met een computer:
- Pc's 1e verdieping UB: mail naar pcfail-ub rug.nl
- Overige RUG pc's: CIT Servicedesk
- Heb je problemen met inloggen op bibliotheekbestanden? Mogelijk
is je gast- of functioneel account (beginnend met G of F) verlopen.
Neem dan contact op met CIT.accountbeheer rug.nl
(ook bij problemen met een P- of S-nummer)
-
Wat moet ik doen als de koffie/snoepautomaat een storing heeft?
Indien je een storing signaleert kun je de betreffende storing met het automaatnummer melden bij de gebouwbeheerder (receptie) van het betreffende gebouw.In de UB Binnenstad kun je bij de Facility Desk de storing melden en kun je een formulier halen voor teruggave van eventueel teveel betaald geld. Medewerkers en studenten kunnen ook online hun onterecht afgeschreven tegoed terugvragen.
View this page in: English