Universiteitsbibliotheek

Nieuw: Importeer research output van ORCID naar Pure

10 november 2020

Als u uw ORCID iD heeft gekoppeld aan Pure, kunt u vanaf nu uw research output importeren van uw ORCID-pagina naar uw Pure-profiel. Hoe werkt dit? Stel uw ORCID-pagina in als automatische invoerbron en laat Pure automatisch uw onderzoeksoutput zoeken en importeren. Gebruik onze handleiding om dit eenvoudig in te stellen.

Heeft u nog geen ORCID iD? Een ORCID iD is een unieke en blijvende identificatiecode voor onderzoekers. Het onderscheidt u van andere onderzoekers en verbindt u met uw onderzoekspublicaties en activiteiten. Maak een ORCID iD aan of koppel uw bestaande iD aan Pure voor eenvoudige synchronisatie.

Laatst gewijzigd:15 december 2023 15:05