Over ons Actueel Nieuws Nieuwsberichten

Beste Publicatie Pedagogische Studiën 2011 voor Wim van de Grift, Marieke van der Wal en Marjolein Torenbeek

05 juli 2012

De prijs voor de beste publicatie in 2011 in Pedagogische Studiën is toegekend aan Wim van de Grift, Marieke van der Wal en Marjolein Torenbeek.

De jury koos unaniem voor hun artikel 'Ontwikkeling in de pedagogisch didactische vaardigheid van leraren in het basisonderwijs', Pedagogische Studiën, 88 (6), 416-432.

De prijs - een geldbedrag en een oorkonde - is door de voorzitter van de Vereniging voor Onderwijs Research uitgereikt tijdens de Grand Opening van de Onderwijs Research Dagen 2012 in Wageningen.

Voor het tweede jaar op rij heeft de Lerarenopleiding van de Rijksuniversiteit Groningen deze prijs in ontvangst genomen, in 2011 voor een artikel over literaire ontwikkeling in de Tweede Fase door Theo Witte e.a.

Laatst gewijzigd:06 januari 2022 15:25