Over ons Faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen Sociologie

Bachelor sociologie RUG eerste plaats Keuzegids Universiteiten 2015

27 november 2014
Keuzegids Universiteiten: Groningen beste Sociologie Bachelor

De Bacheloropleiding Sociologie heeft samen met de Bachelor van Nijmegen de eerste plaats VAN 12 opleidingen in de ranglijst Sociologie / Sociale Studies die is opgesteld door de Keuzegids Universiteiten 2015 (http://www.keuzegids.org/universiteiten). Eerder werd Groningen al volgens Elsevier "Beste Studies" als de op een na beste Sociologie-bacheloropleiding in Nederland (na Nijmegen) beoordeeld, volgens het studentenoordeel .

Laatst gewijzigd:01 december 2014 13:58