Disseminatie
O pbrengsten uit het project worden gedeeld middels congresdeelname, publicaties en een jaarlijkse bijeenkomst.
Master thesissen
Voor een lijst aan master thesissen (beschikbaar als downloads), zie onder de project jaargangen.
Peer-reviewed artikelen
Pirrie, A. & Thoutenhoofd, E.D. (geaccepteerd, 2013) Raise high the roofbeams, carpenters: The European Reference Framework unbound. Oxford Review of Education.
Thoutenhoofd, E.D. & Pirrie, A. (geaccepteerd, 2013) From self-regulation to learning to learn: Observations on the construction of self and learning in learning theory. British Educational Research Journal.
Congres bundels
Thoutenhoofd, E.D. en van Roy, M. (2011) Initiating practitioner research into self-organising learning. Vanthournout, G., Coertjens, L., Donche, V., Gijbels, D., Evans, C. and Cools, E. (eds), 'Proceedings of the 16th Annual Conference of Education, Learning, Styles, Individual differences Network'. Antwerpen Universiteit/Tribun EU. ISBN 978-80-263-0007-6. pp.356-362.
Congres presentaties
Thoutenhoofd, E.D. en van Roy, M. (2012) 'Learning to learn as professionalising pedagogy: How can teachers learn to support self-organising learning?' Ronde tafel bijdrage aan de jaarlijkse SIG14 (Learning and Professional Development) bijeenkomst van de European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI): Antwerpen, 22-24 augustus. Powerpoint op Slideshare.
Thoutenhoofd, E.D. en van Roy, M. (2011) Initiating practitioner research into self-organising learning: Identifying conditions for learning that needs no external authority. Bijdrage aan het Education, Learning, Styles and Individual differences Network (ELSIN) 16e jaarlijks congres. Antwerpen, 29 juni-1 juli. Powerpoint op Slideshare .
Laatst gewijzigd: | 20 juni 2024 08:04 |