Over ons Faculteit Gedrags- en Maatschappijwetenschappen Psychologie Onderzoek Gaswinning Groningen

Onderzoeksresultaten fase 1, 2, 3 en 4

22 juni 2017

De Rijksuniversiteit Groningen (RUG) heeft onafhankelijk onderzoek gedaan naar de mening van inwoners van de provincie Groningen over onder meer gaswinning uit het Groningen-gasveld en de gevolgen hiervan, en veranderingen in opvattingen hierover in de tijd.

Het onderzoek bestond oorspronkelijk uit drie fasen verdeeld over een jaar (november 2013 – december 2014). Dit document bevat informatie over de methode en uitkomsten van deze drie fasen.

Het onderzoek is in december 2016 verlengt met een vierde onderzoeksfase. Dit document bevat informatie over de methode en uitkomsten van deze vierde fase.

Laatst gewijzigd:22 mei 2024 16:13