Laurens Sloot uitgeroepen tot Insights Scientist 2019 door kennisplatform MOA
Marketinghoogleraar Laurens Sloot is uitgeroepen tot Insights Scientist van het jaar 2019. Met zijn presentatie ‘De squeeze tussen discount en digital: nieuwe uitdagingen voor servicesupermarkten’ won hij de verkiezing van het Nederlandse Expertise Center voor Marketing Insights, Onderzoek en Analytics (MOA).
Binnen het thema ‘Surviving the Retail Revolution’ maakte Sloot de meeste indruk. Als hoogleraar Retail Marketing en oprichter van de EFMI Business School slaat Sloot volgens de jury een belangrijke brug tussen praktijk en wetenschap. FEB-alumna Nicole Engels, werkzaam bij Nederlandse Publieke Omroep en lid van de Raad van Advies van de vakgroep Marketing, won de prijs voor Insights Professional (Bedrijfszijde).
Meer informatie op de website van MOA.
________________________________________________
> Meer nieuws van de Faculteit Economie en Bedrijfskunde
> FEB-experts in de media
Laatst gewijzigd: | 29 februari 2024 10:02 |
Meer nieuws
-
17 juli 2024
Veni-beurzen voor tien Groningse onderzoekers
Aan tien onderzoekers van de Rijksuniversiteit Groningen en het UMCG is een Veni-beurs van maximaal 320.000 euror toegekend. De Veni-beurzen worden jaarlijks toegekend door de Nederlandse Organisatie voor Wetenschappelijk onderzoek (NWO) en zijn...
-
08 juli 2024
Nieuwe samenwerking UGBS en Faculteit Ruimtelijke Wetenschappen: opleidingen voor professionals
Het samenbrengen van kennis en ervaring van beide partners levert nieuwe opleidingsmogelijkheden voor werkenden in uiteenlopende organisaties.
-
02 juli 2024
Roeping of noodzakelijk kwaad?
Het is belangrijk om te weten hoe werknemers hun baan zien, ontdekte Milena Nikolova. De hoogleraar Economics of Well-being onderscheidt drie verschillende arbeidsmotivaties.