Skip to ContentSkip to Navigation
Onderwijs Aanmelden, inschrijven en collegegeld FAQ inschrijven en collegegeld Praktische zaken Application fee voor studenten met een buitenlands diploma

Betalen application fee

  • Hoe moet ik de application fee betalen?

    Nadat je je aanmelding via Studielink hebt ingediend, ontvang je een e-mail met een betaallink.

    Je kunt de aanvraag betalen via:
    • Creditcard (VISA en Mastercard)
    • iDEAL
    • Bancontact
    • Sofort
    Stel je vraag
  • Hoe weet ik of de betaling van mijn application fee is ontvangen?

    Zodra wij je betaling hebben ontvangen, bevestigen wij de ontvangst hiervan per e-mail.

    Stel je vraag
  • Wanneer moet ik mijn application fee betaald hebben?

    Pas als de application fee is betaald, kunnen wij de aanvraag beoordelen. Daarnaast moet je alle relevante documenten voor de aanmeldingsdeadline hebben ingediend.

    Kortom, je moet de application fee hebben betaald en de registratie in Progress Portal hebben voltooid vóór de deadline.

    Aanmeldingsdeadlines
    De aanmeldingsdeadlines verschillen per opleiding en zijn te vinden op onderstaande pagina's.
    Stel je vraag
  • Wat gebeurt er als ik de application fee niet betaal?

    We kunnen de aanvraag dan niet beoordelen.

    Stel je vraag
  • Wat moet ik doen als ik de application fee niet kan betalen?

    Zonder betaling van de application fee kan het Admissions Office je aanmelding helaas niet in behandeling nemen. Van deze eis kan niet worden afgeweken.

    Stel je vraag
  • Wat moet ik doen als ik geen creditcard heb?

    De application fee kunnen alleen worden betaald via creditcard (VISA / Mastercard), iDEAL, Bancontact, en Sofort. Als je momenteel geen van beide hebt, zou je kunnen overwegen om te betalen via een virtuele of tijdelijke creditcard. De kosten worden niet kwijtgescholden als je geen creditcard hebt.

    Stel je vraag
View this page in: English