Online Sessions for Data Analysts
These sessions are intended for data analysts to get hands-on with data themselves. During these meetings, both theoretical and practical aspects of the topic are addressed. Subsequently, we will largely work with the data ourselves, so that you can make an impact in your organization with your analyses.
Next Session:
Werk je met marketingdata die over tijd variëren, zoals verkoopcijfers, advertentie-uitgaven, prijswijzigingen of websitebezoeken? Ben je benieuwd hoe veranderingen in de ene variabele invloed hebben op andere, zowel op de korte als lange termijn? Of hoe je kunt voorspellen hoe deze variabelen zich in de toekomst ontwikkelen?
Op 10 december 2024, van 14:00 tot 16:00, geeft prof. dr. Maarten Gijsenberg, hoogleraar marketingdynamieken aan de Rijksuniversiteit Groningen, een exclusieve online sessie over Dynamische Marketing voor Data Analisten. Deze praktische workshop richt zich op tijdreeksanalyse met methoden zoals ARIMA, VAR, VECM en State Space modellen.
Wat kun je verwachten?
-
Inzicht in de basis van diverse tijdreeksmodellen
-
Hands-on tips voor het schatten en toepassen van deze modellen in de praktijk
-
Mogelijkheid om vragen te stellen
Voor wie? Data-analisten met een goede kennis in statistiek en relevante marketingkennis.
Mis deze unieke kans niet om je vaardigheden uit te breiden en direct toepasbare kennis op te doen!
Let op: deze sessie is exclusief voor medewerkers van CIC-leden. Is jouw organisatie geen lid? Neem dan contact met ons op via cic rug.nl.
Schrijf je nu in via de kennisbank en geef je carrière een dynamische impuls!
Last modified: | 05 November 2024 12.30 p.m. |