Over ons Campus Fryslân

Uitreiking LC Awards 2024

Wanneer:di 11-06-2024 19:00 - 22:15
Waar:Schouwburg De Harmonie in Leeuwarden

De Leeuwarder Courant verzamelt voor het elfde jaar de beste projecten uit het middelbaar en hoger beroeps- en het wetenschappelijk onderwijs. Op dinsdag 11 juni strijden de vijftien projecten voor een deskundige jury in schouwburg De Harmonie in Leeuwarden. Alle werkstukken maken ook kans op de publieksprijs.

RUG/Campus Fryslân heeft twee studieprojecten genomineerd voor de LC Awards:

-Kunnen experts helpen bij sociale problemen in Leeuwarden-Oost? Dat is nog niet zo makkelijk, merkten bachelor studenten Global Responsibility and Leadership Danique Combee, Aya Boustany, Viktoria Jefimova en Timotej Kopča.

-Kunnen kinderen hun ouders bewegen tot duurzamer gedrag? Susan Janssen zocht het uit en deed haar onderzoek met behulp van lego (Lego Serious Play).

RUG/Campus Fryslân nomineerde bovenstaande twee originele projecten vanwege hun maatschappelijke waarde. Op 11 juni vindt in De Harmonie in Leeuwarden de feestelijke finale plaats. Een deskundige jury kiest dan de beste inzendingen in de categorieën mbo, bachelor (hbo en wo) en master (hbo en wo). Daarnaast is er een publieksprijs, die wordt bepaald aan de hand van de stemmen die lezers uitbrengen. Stemmen kan tot 11 juni 11 uur.

Benieuwd naar de inzendingen en wil je stemmen op Danique Combee, Aya Boustany, Viktoria Jefimova en Timotej Kopča, of op Susan Janssen?

Kijk op www.lc.nl/lcawards