Over ons Campus Fryslân

Finale Enterprijs 2024 - het Beste Ondernemerstalent van Friesland!

Wanneer:do 13-06-2024 15:45 - 18:00
Waar:De Neushoorn, Leeuwarden

Wie gaat naar huis met de titel 'Friese Studentenondernemer van het jaar'?

Namens Campus Fryslân doet Alice Haywood mee aan de finale van Enterprijs 2024: de studentenstartupcompetitie van Friesland. Met haar winst tijdens de Sustainable Startup Academy Awards van RUG Campus Fryslân, plaatste zij zich voor de finale. Haar bedrijf, Autimelody, heeft een communicatiemiddel ontwikkeld door het leggen van een connectie tussen muziek en activiteiten.

In totaal gaan vijf finalisten de strijd met elkaar aan voor de titel 'Friese Studentenondernemer van het jaar', de geldprijs van €5.000,- en een half jaar startupbegeleiding van Inqubator Leeuwarden en/of de publieksprijs: een 3-delig coachingstraject van een investeerder!

Wil jij weten wie er met deze prijzen naar huis gaat?

Kom dan naar de finale van Enterprijs 2024, op donderdag 13 juni vanaf 15.45 uur in Neushoorn Leeuwarden.